Portada Lliteratura Paco Abril y el CP Asturies recueyen los premios Elvira Muñiz

Paco Abril y el CP Asturies recueyen los premios Elvira Muñiz

by asturnet

El Salón d’Actos del Centru de Cultura Antiguu Institutu de Xixón va acoyer esti martes 17 d’avientu a les 12,30 la entrega de los IV Premios María Elvira Muñiz a la promoción de la llectura nel Conceyu. Los galardonaos son Paco Abril Berán y el Colexu Públicu Asturies.

Anguaño l’IV Premiu María Elvira Muñiz de Promoción de la llectura va ser apurríu a Paco Abril Berán na so Modalidá A de reconocencia a una persona, entidá o empresa por tola so trayectoria creativa, investigadora, divulgadora, educadora, etc. o por iniciatives especialmente destacaes a favor del llibru y la llectura. Con esti galardón reconozse so trayectoria a favor del llibru y la llectura. Dende 1972 en qu’empecipia un suplementu infantil na prensa local, hai de desenvueltu una continua actividá como escritor, bibliotecariu y contador d’hestories que delles xeneraciones pudieron esfrutar.

Na Modalidá B de reconocencia pa una iniciativa singular desenvuelta per un centru educativu del conceyu de Xixón en favor de la llectura, el Xuráu alcordó premiar al C. P. Asturies pol so proyectu La Biblioteca Olímpica, pola orixinalidá na ellaboración del proyectu auniendo deporte y llectura. El Xuráu del IV Premiu María Elvira Muñiz de Promoción de la Llectura, compuestu por José Luis Álvarez, Fernando García Albella, Francisco García Pérez, Humberto Gonzali y Marcu Menéndez y Patricia Menéndez Benavente como Secretaria de Xuráu.

La convocatoria d’estos premios alcordose nel marcu del pactu ciudadanu “Xixón pola Llectura”, que representa a los distintos axentes que trabayen nel conceyu de Xixón/Xixón a favor del llibru y la llectura (nos campos de la creación, la edición, la comunicación, les llibreríes, les biblioteques, la enseñanza, les asociaciones, empreses,…).

L’oxetivu d’estos premios ye sirvir d’estímulu a les iniciatives más destacables dientro d’esti ámbitu fundamental de la cultura. Determinóse tamién que los premios llevaren el nome de la profesora María Elvira Muñiz Martín, en reconocencia a la exemplar trayectoria profesional y a les cualidaes humanes d’esta estudiosa y catedrática de lliteratura, qu’arimó a munches xeneraciones d’alumnos xixoneses el so amor polos llibros y la so pasión pola llectura. La dotación del premiu establecer en: 1.000 euros pa la modalidá A. Llote bibliográficu por valor de 1.000 euros pa la modalidá B (la selección bibliográfica realizar el mesmu centru educativu).

Tamién te podria gustar