Portada Educación Pablo Xuan Manzano inaugura la tercer edición del Cursu d’Asturianu en Xixón

Pablo Xuan Manzano inaugura la tercer edición del Cursu d’Asturianu en Xixón

by asturnet

El Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA), Iniciativa pol Asturianu y l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) van inaugurar la tercer edición del Cursu d’Asturianu en Xixón na tarde güei, martes 13 de payares, a partir de les 19 hores, nel Salón d’Actos del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avenida Manuel Llanez 68, baxu), cola participación de los alumnos, el profesor del cursu, representantes del CUPA ya Iniciativa pol Asturianu, y un representante de l’Academia de la Llingua Asturiana, Pablo Xuan Manzano.

Dambes organizaciones valoren mui positivamente esta esperiencia formativa que s’entama per tercer ocasión en collaboración cola Academia de la Llingua Asturiana y que tuvo una perbona acoyida, con 27 alumnos inscritos, ente universitarios y ciudadanos de dellos conceyos d’Asturies, amás de persones de fuera del país. Xente interesao pol asturianu de Méxicu, Uruguái, Suiza o Xapón, ente otros llugares.

El cursu cunta con 35 hores llectives y va celebrase los martes y xueves, de 19 a 21 hores, parando pa les fiestes navidiegues y tornando en xineru. Pensáu pa dar una conocencia básica y adaptada al nivel del alumnáu de la llingua asturiana, deprendiendo les normes ortográfiques, vocabulariu y otres cuestiones, trabayando tamién cuestiones rellacionaes cola sociollingüística y la cultura d’Asturies.

Tamién te podria gustar