Portada Lliteratura Pablo Rodríguez Medina presenta mañana “Perreríes” nel FNAC de Parque Principáu

Pablo Rodríguez Medina presenta mañana “Perreríes” nel FNAC de Parque Principáu

by asturnet

Pablo Rodríguez Medina presenta mañana a les siete la tarde y de la mano de la editora Silvia Cosío, el llibru de rellatos Perreríes. La cita, nel FNAC del centru comercial Parque Principáu, asitiáu en Siero.

Los rellatos abarquen un ampliu campu temáticu, desde la fantasía sucia de Perreríes hasta’l puru costumismu en cuentos como El Plan (Friends forever). En pallabres del propiu autor: “Quien llea esti volume decataráse de que de fondu tolos cuentos tienen una mesma actitú: la de que’l llabor d’escritor sigue siendo, n’esencia, dar testimoniu de sigo y d’una época –bona o mala–, la que mos toca en suerte vivir. Y facelo de la manera más guapa posible: y non siempre lo guapo ye lo bucólico”.

Rodríguez Medina foi ganador nel añu 2001 del premiu Xosefa Xovellanos de novela con L’arna de San Atanás, y del Asturies Xoven de poesía con Los desconocedores del agua. De la so obra en astrianu tamién destaquen Los paraísos perdíos (2000) Nun blinquen ayalgues (2003) y les noveles Les vueltes toles vueltes (2002) y Los taraos. Tien dellos llibros de poesía ( El color de l’ausencia, Nel dialectu del grisú, Tiempu d’esiliu y povisa ayeno). En teatru ganó’l Asturies Xoven con Martema. Historia de una guerra, retratu d’unes culpes y el premiu de tratru de l’Academia de la Llingua Asturiana con Orbaya. Amás collabora de revistes como Lliteratura, Lletres Asturianes, Formientu…

Tamién te podria gustar