Portada Lliteratura Pablo Rodríguez Medina participa nos talleres de Samartín

Pablo Rodríguez Medina participa nos talleres de Samartín

by asturnet

Esti vienres 15 de payares a les 6 de la tarde na Casa de la Xuventú de Sotrondio va celebrase la segunda sesión d’unu de los talleres de llectura entamaos pola Oficina de Normalización Llingüística del conceyu en collaboración cola asociación cultural Bocina Nalón y la Oficina d’Información Xuvenil. Los neños y neñes van poder conocer en persona al escritor, Pablo Rodríguez Medina, y al autor de les ilustraciones del llibru “Tapín de Picupáu”, David Fernán, y durante una hora esti grupu de 13 neños y neñes d’ente 7 y 10 años van convertise en periodistes y van poder entruga-yos lo que-yos pete.

Si’l vienres pasáu s’acercaben al argumentu y el pallabreru del llibru “Tapín de Picupáu”, esta selmana van poder conocer en persona al so escritor, Pablo Rodríguez Medina, y al autor de les ilustraciones, David Fernán. Durante una hora esti grupu de 13 neños y neñes d’ente 7 y 10 años van convertise en periodistes y van poder entruga-yos lo que-yos pete. Tamién van facer un dibuxu rellacionaú cola historia, actividá que va tener premiu pal que faiga’l meyor o’l más orixinal. Al final del actu dibuxante y autor van firma-yos los llibros como recuerdu de la so participación.

Pablo Rodríguez Medina ye ún de los escritores asturianos más premiaos tanto a nivel rexonal como nacional. Tien escritos cuentos, noveles, poemes, obres de teatru o trabayos d’investigación. Na so amplia obra destaquen títulos como “Los paraísos perdíos”, “Les vueltes, toles vueltes” o “Al aldu la memoria”, por citar dalgunes. “Tapín de Picupáu”, el llibru col que se ta trabayando nesti taller, algamó’l premiu “Llectures pa rapazos” de l’Academia de la Llingua Asturiana nel añu 2005. David Fernán, pela so parte, tien trabayao nel mundu del cómic y delles historietes asoleyaes como “Xustiniano”, “L’home Marín” o “Azincourt”, con guiones de Chechu García. Tamién fizo ilustraciones pa varios llibros de Pablo Medina y nestos últimos años tien entamaes dalgunes esposiciones de la so obra pictórica.

Lo que se pretende con estos talleres ye atrayer a les xeneraciones más moces al mundu de la llectura fuera del horariu escolar, dando-y asina un enfoque llúdicu y d’entretenimientu.

Esta actividá ye una de les principales novedaes que presenten les Xornaes de Lliteratura Infantil y Xuvenil d’esti añu, y que se suma a les esposiciones y les representaciones teatrales que se tán celebrando nel conceyu a lo llargo del tol mes.

Tamién te podria gustar