Pablo Rodríguez Medina axunta nun volume les sos ‘Perreríes’ más célebres

09 00:50 2007 Imprimir

Ediciones Suburbia ta acabante de poner nes llibreríes un llibru nuevu de Pablo Rodríguez Medina (L’Entregu 1978), ún de los escritores asturianos más reconocíos, autor de delles obres tanto en llingua asturiana como en castellán y que ta acabante de volver a ganar el Premiu de Cuentos Curtios ‘El Garrapiellu’. El llibru, ‘Perreríes’ axunta per primer vegada nueve de los cuentos más premiaos de Pablo Rodríguez Medina correxíos y prologaos pol propiu autor.

Los rellatos abarquen un ampliu campu temáticu, desde la fantasía sucia de Perreríes hasta’l puru costumismu en cuentos como El Plan (Friends forever). En pallabres del propiu autor: “Quien llea esti volume decataráse de que de fondu tolos cuentos tienen una mesma actitú: la de que’l llabor d’escritor sigue siendo, n’esencia, dar testimoniu de sigo y d’una época –bona o mala–, la que mos toca en suerte vivir. Y facelo de la manera más guapa posible: y non siempre lo guapo ye lo bucólico”.

Rodríguez Medina foi ganador nel añu 2001 del premiu Xosefa Xovellanos de novela con L’arna de San Atanás, y del Asturies Xoven de poesía con Los desconocedores del agua. De la so obra en astrianu tamién destaquen Los paraísos perdíos (2000) Nun blinquen ayalgues (2003) y les noveles Les vueltes toles vueltes (2002) y Los taraos. Tien dellos llibros de poesía ( El color de l’ausencia, Nel dialectu del grisú, Tiempu d’esiliu y povisa ayeno). En teatru ganó’l Asturies Xoven con Martema. Historia de una guerra, retratu d’unes culpes y el premiu de tratru de l’Academia de la Llingua Asturiana con Orbaya. Amás collabora de revistes como Lliteratura, Lletres Asturianes, Formientu…

  Categories:
Loading Facebook Comments ...