Portada Lliteratura Pablo Auladell algama’l Premiu Nacional del Cómic 2016

Pablo Auladell algama’l Premiu Nacional del Cómic 2016

by redacción asturnews

L’alicantín Pablo Auladell (1972) foi galardonáu esti día col Premiu Nacional del Cómic 2016 pola so obra “El paraísu perdíu”, na que’l xuráu apreció un “gran valor artísticu y fuerza visual” na so recreación del clásicu del poeta inglés del XVII John Milton.

“Nun esperaba recibir esti premiu poles característiques del cómic, amás nel Salón del Cómic de Barcelona nun tuvo nengún premiu. Pero allegra recibímelo pol prestu d’un trabayu nel qu’invertí bastante y por tener una reconocencia”, esplicó l’alicantín en conociendo la noticia.

El xuráu del galardón, que concede’l Ministeriu d’Educación, Cultura y Deporte y ta dotáu con 20.000 euros, envaloró tamién el tratamientu del color, l’usu orixinal de la iconografía y la narrativa que consigue coles mesmes ser arquetípica y dafechu actual” na obra de Auladell.

Nesti sentíu, l’autor de la obra considera que se trata de l’adaptación d’un clásicu” y confiesa que si hubo dalguna estorbisa” a la de deliberar esti galardón ésti sería por si dalgún miembru del xuráu consideró que se trataba namá d’una obra na que nun hubiera “nengún llabor de guión”.

Auladell ye docente del Master Ars in Fabula y de la AIF Summer School en Macerata (Italia); ilustró más de treinta álbumes, noveles y cómics y la so obra foi espuesta en galeríes y feries de Madrid, Barcelona, Roma, Bolonia y Xinebra.

Los sos primeros “fanzines” son de 1996, realizaos col colectivu “La Tabierna del Ñú Azul”, y el primer álbum de cómic que publicó en solitariu foi “El camín del titiriteru”, pol que foi candidatu al premiu al Autor Revelación nel Salón de Barcelona de 2002.

El galardonáu yá recibiera’l premiu del Ministeriu de Cultura a les Meyores Ilustraciones de Llibros Infantiles y Xuveniles en 2005 por “Peiter, Peter y Peer y otros cuentos de Andersen”, y el d’Autor Revelación nel Salón del Cómic de Barcelona de 2006 por La Torre Blanca” (2005). Ente les sos últimes publicaciones destaquen “La feria abandonada” (2013), “La lleenda del Santu Bebedor” (2014) y “La puerta de los páxaros” (2015).

Tamién te podria gustar