Portada Conceyos Organicen una esposición sobre les acciones de normalización llingüística n’El Cabu Peñes

Organicen una esposición sobre les acciones de normalización llingüística n’El Cabu Peñes

by asturnet

El Serviciu de Normalización Llingüística De La Mancomunidá d’El Cabu Peñes espón, dende’l 14 d’abril al 8 de mayu de 2011, nel Centru Polivalente “La Baragaña”, en Candás, delles campañes de normalización social de la llingua asturiana entamaes dende’l mesmu SNL cola collaboración de la Conseyería de Cultura y Turismu d’Asturies y la REDE.

Colos eslóganes “Na igualdá tas que ruempes” y “Na igualdá nun quedes fuera xuegu”, pa la campaña d’igualdá; “Echándo-y una mano al mundu”, pa la campaña medioambiental; “La sidra, d’Asturies”, campaña orientada a la hostelería y “Les xornaes gastronómiques del fariñón y la fariñona”, como promoción d’estos productos tan típicos y propios de les nuestres tierres, estes campañes tienen como enfotu la recuperación, conservación y promoción del asturianu, esto ye, la normalización social de la llingua asturiana.

Dende’l SNL recuerden que “ye sabío que l’usu de la llingua autóctona en tou tipu d’actividaes xenera un texíu de producción económica y cultural al rodiu d’esti tipu campañes” qu’anguaño se caltienen con gran puxu y tán algamando un grau madurez bien importante. El material va repartise dende mediaos del mes d’abril nos llugares afayadizos al conteníu específicu de cada campaña a nun ser el material de cartelos y dípticos de la campaña de promoción del “fariñón y fariñona”, que va repartise pal mes de setiembre p’aprovechar un momentu más apropiáu al consumu d’esti productu.

Na esposición tamién apaez información sobre sovenciones, cursos, etc. como’l próximu “cursu d’alfabetización pa persones adultes en llingua asturiana” que va dar l’Academia de la Llingua Asturiana en collaboración col Serviciu y que sedrá pal próximu mes de setiembre. Pa más información pue consultase colos teléfonos 985872406 ó 985883050 o nel corréu lletrónicu llingua@mcabop.com

Tamién te podria gustar