Portada Escéniques Ópera d’Uviéu presenta la so próxima temporada “inspirada na lliteratura”

Ópera d’Uviéu presenta la so próxima temporada “inspirada na lliteratura”

by redacción asturnews

La próxima temporada d’Ópera d’Uviéu qu’empieza’l próximu mes de setiembre tendrá como títulu qu’abra la temporada, la ‘Mazepa’ de Pyotr Ilyich Tchaikovsky,  basada nel poema ‘Poltava’ del rusu Aleksandr Pushkin.

Na rueda de prensa de presentación de la temporada, a finales del mes pasáu, participaron el presidente de la Fundación Municipal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, el vicepresidente Ópera d’Uviéu, Juan García-Conde Noriega, el director xeneral y artístico d’Ópera d’Uviéu, Javier Menéndez, la directora del Coru, Elena Mitresvska y dellos mecenes y patrocinadores.

Sánchez Ramos empecipió la so intervención faciendo “un llamamientu a toos para socializar la cultura, socializar la ópera”. Asina, allabó los pasos que dende la Fundación Ópera y dende la mesma Fundación Municipal de Cultura tán dándose nesti sentíu y apostó por celebrar el 125 aniversariu del Campoamor abriendo esti teatru a tola sociedá.

El conceyal recordó qu’el “verdaderu mecenes de la ópera ye’l pueblu d’Uviéu” qu’anguaño destinó 475.000 euros nos Presupuestos de 2016 al so amás de dexar el Campoamor y la Filarmónica según espacios de publicidá pa la so promoción, “un esfuerzu que merez la pena”, sentenció.
A lo último, confió en repitir la próxima temporada cola obra de ‘Rigoletto’ les retresmisiones en directu que se fixeron anguaño con ‘La Bohéme’ n’espacios públicos de la capital como colexos, centros sociales y teatros.

El vicepresidente d’Ópera d’Uviéu, pela so parte, sorrayó la vocación de la Fundación Ópera por abrir esti arte “a nuevos públicos y nuevos títulos” y destacó a la visibilidá alcanzada na temporada pasada na que, gracies a les retresmisiones a otres localidaes del Principáu, l’apertura al públicu de los ensayos xenerales o la participación na Nueche Blanca, dexaron que cerca de 25.000 espectadores vieren una función en directu.
A lo último, Javier Menéndez fixo una repasada a los cinco títulos que se van ver la próxima temporada y que tienen como nexu d’unión que se trata d’obres basaes na lliteratura. Asina, el títulu qu’abre la temporada, la ‘Mazepa’ de Pyotr Ilyich Tchaikovsky, ta basada nel poema ‘Poltava’ del rusu Aleksandr Pushkin. La ópera ‘Faust’, de Charres Francois Gounod, inspirar nel ‘Faust’ del poeta, novelista, dramaturgu alemán Johann Wolfgang von Goethe.

El llibretu de la obra ‘Così fan Tutte’ del xenial Wolfgang Amadeus Mozart, de Lorenzo Da Ponte ta basáu n’obres de la lliteratura italiana  ente que’l cuartu títulu de la temporada ‘I Capuleti y i Montecchi’ bebe de la obra na que s’inspiró William Shakespeare pa la so ‘Romeo y Julieta’. La última ópera de la temporada, ‘Rigoletto’, ta basada nel drama románticu ‘-y roi sámuse’ de Víctor Hugo.

Tamién te podria gustar