Portada Sociedá ‘Ociu Xuvenil 2021’ trai 74 actividaes pa la mocedá d’Uviéu de marzu a mayu

‘Ociu Xuvenil 2021’ trai 74 actividaes pa la mocedá d’Uviéu de marzu a mayu

by redacción asturnews

La conceyala de Mocedá, Cuadonga Díaz, presentó esta selmana la ufierta de la primer temporada d’Ociu Xuvenil d’Uviéu, de marzu a mayu, con un programa de prevención universal que pretende ser una iniciativa integral que, tomando como referencia estratexes educatives y xeneradores  d’alternatives d’ociu, englobe distintes actuaciones que se desenvuelven nel ámbitu del ociu y tiempu llibre xuvenil, dende una perspectiva de promoción de la salú y de xeneración d’estilos de vida saludables.

Dirixíu a la población d’ente 12 y 35 años, esti Programa ye frutu d’un conveniu de collaboración ente’l Conceyu d’Uviéu y la Fundación CESPA – Proxecto Home”, indicó la edil, acompañada de la directora de la área de Prevención de la Fundación CESPA-Proxecto Home, Aránzazu Fernández.

Un total de 30 entidaes, clubes y fundaciones ensin ánimu d’arriquecimientu del Conceyu, desenvolvieron actividaes d’ociu l’añu pasáu. En 2020 llevar a cabu un total de 154 actividaes d’ociu dirixíes a menores y nuevos (126 en modalidá presencial y 28 en modalidá virtual), en  total rexistráronse 907  participaciones (467 d’homes y 440 de muyeres).  Al traviés del Blogue Ociu Xuvenil publicáronse 142 entraes, con un total de 13.383 visites.  Y formáronse un total de 68 persones nel Cursu de Midíes Sanitaries y de Prevención frente a la Covid-19 y 44 persones nel Cursu Básicu de Monitorado. Atendiéronse 332 demandes dende’l serviciu d’información y asesoramientu.

Al respective de les actuaciones previstes  pal primer semestre del añu, sorrayó Cuadonga Díaz, 22 entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu participen nel desenvolvimientu de les actividaes d’ociu. De marzu a xunu, tiense previstu desenvolver un total de 74 actividaes d’ociu (70 en modalidá presencial y 4 en modalidá virtual), dirixíes a dos franxes d’edá estremaes:

• ACTIVIDAES PA MENORES DE 12 A 17 AÑOS. DOLCE17

Actividaes presenciales de fin de selmana, sábados y domingos nel Centru Xuvenil Santullano n’horariu de 16 a 18 h. van llevar a cabu un total de 32 actividaes, dende’l sábadu 20 de marzu al domingu 16 de mayu (sacante Selmana Santa).

Actividaes presenciales en vacaciones de Selmana Santa, van llevar a cabu dos actividaes diaries en Centru Xuvenil Santullano, del 29 al 31 de marzu n’horariu de 11 a 13 h.

• ACTIVIDAES PA MOCES DE 18 A 35 AÑOS. LA NUECHE YE TO  

Actividaes presenciales de fin de selmana, vienres y sábados en Centru Xuvenil Santullano, n’horariu de 19 a 21 hores. Van llevase a cabu un total de 32 actividaes, dende’l vienres 19 de marzu al sábadu 15 de mayu (sacante Selmana Santa). Van llevase a cabu cuatro talleres de dos sesiones de duración cada unu, ente selmana y n’horariu de tarde, los meses de marzu a xunu.

 Tán previstes pa esti primer semestre, acciones d’información y sensibilización por cuenta de la celebración del Día Internacional de la Muyer, Día Internacional del llibru, Día Mundial de la Salú y Día Mundial ensin Tabacu. Coles mesmes, siguirá realizándose publicaciones selmanales nel Blogue Ociu Xuvenil  (https://ociojuveniloviedo.blogspot.com/).Pa la participación en cualesquier de les actividaes del Programa ye necesariu inscripción previa.  El plazu pa realizar les inscripciones ta abiertu dende’l pasáu 1 de marzu, y pueden realizase al traviés d’un formulariu online accesible dende www.oviedo.es/ociojuvenil, onde amás  se puede atopar tola información sobro les actividaes ufiertaes”.

La conceyala de Mocedá, que quixo estimar el trabayu de tolos técnicos de la so área y de la Fundación CESPA – Proxecto Home, destacó la medría de la subvención del Plan Nacional sobro Drogues que, pa esti programa algama los 77.082 euros de subvención.

Tamién te podria gustar