Portada Patrimoniu Ochenta espertos busquen propuestes cualificaes n’Uviéu pa una meyor conservación del horru

Ochenta espertos busquen propuestes cualificaes n’Uviéu pa una meyor conservación del horru

by asturnet

L’horru, a debate. Unos ochenta espertos en patrimoniu y arquitectura popular debaten dende esta mañana n’Uviéu el valir cultural del singular graneru asturianu, nun congresu que se cellebra nel Auditoriu d’Uviéu y que no so primer xornada analizará el papel del horru na hestoria, na antropoloxía y nel arte autóctonos con ponencies, ente otros, de los estudiosos Juaco López, Armando Graña, María José Valle y Roberto González-Quevedo.

Asina, depués de la inaguración formal del congresu, na que participaron estremaes autoridaes de la política y la cultura asturianes, el discutiniu arrancó con tres comunicaciones de José Ángel Rivas, Xuan Pedrayes y Pedro de Llano, mientres qu’a partir del mediudía el programa prevé la intervención d’otros cinco espertos pa falar de calterístiques orixinales de los horros del Valle’l Trubia, Quirós, Cuaña, Grao, Yernes y Tameza, Belmonte y Somiéu.

La sesión de la tarde culminará con un alderique sobro los problemes d’estudiu y conservación del graneru autóctonu asturianu que tará moderáu por Gerardo Díaz-Quirós y contará cola participación del diseñador gráficu Ástur Paredes; el director del Muséu Etnográficu del Purblu d’Asturies, Juaco López; y los espertos Ignacio Ruiz de la Peña ya Ignacio Alonso.

El congresu, qu’acabará mañana, martes, quier atropar información y propuestes cualificaes pa garantizar el caltenimientu del horru como elementu identitariu d’Asturies. Nes últimes dos décades, casi 3.500 horros foron remocicaos con ayudes de l’Alministración autonómica.

Programa íntegru del Congresu

Tamién te podria gustar