Portada Educación Nuevu taller d’orientación pa families de neños y neñes que cursen Educación Primaria n’Avilés

Nuevu taller d’orientación pa families de neños y neñes que cursen Educación Primaria n’Avilés

by redacción asturnews

La conceyalía de Servicios Sociales del Conceyu d’Avilés, al traviés del Equipu d’Intervención Técnica de Sofitu a la Familia (EITAF), pon en marcha una nueva edición del Programa d’Orientación Educativa Familiar dirixíu nesta ocasión a padres y tutores de neños y neñes que cursen  Educación Primaria.

Tratase d’un taller prácticu de capacitación  y sofitu grupal a les families no relativo a la crianza de los sos fíos y fíes en distintos periodos del ciclu evolutivu que se desenvuelve en collaboración cola Universidá d’Uviéu y la Conseyería de Bienestar Social.

Dende l’añu 2012 que se punxo en marcha, más de 50 les families beneficiáronse del programa n’Avilés. Va ser un espaciu d’alcuentru y reflexón para parolar y aldericar, onde padres, madres y tutores puedan intercambiar ente ellos, y con profesionales, opiniones y esperiencies sobro situaciones que viven colos sos fíos y fíes nel día ente día.

El programa va empezar esti martes 30 d’abril a les 16 hores nel Centru Municipal de Servicios Sociales de cai  Hermanos Espolita, 10. A lo llargo de les sesiones, una per selmana, van desenvolvese diverses temes rellacionaes coles emociones, les necesidaes d’atención y respetu, habilidaes comunicatives, el resolvimientu de problemes y l’establecimientu de llendes y consecuencies.

El taller va impartise esti martes 30 d’abril nel Centru Municipal de Servicios Sociales de callar Hermanos Espolita, 10. Información ya inscripciones nel Equipu d’Intervención Técnica de Sofitu a la Familia d’Avilés: 985 51 03 23.

Tamién te podria gustar