Nueva convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca

Nueva convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca
23 mayu 08:28 2022 Imprimir

Llaboral Cinemateca abre una nueva convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca, una iniciativa empobinada a el ceadores cinematográficos asturianos o con residencia nel Principáu d’Asturies, puesta en marcha coles mires de sirvir de plataforma para la promoción y distribución de la producción rexonal de curtios en certames cinematográficos nacionales ya internacionales.

Esta nueva convocatoria ta abierta a toos aquellos trabayos con fecha de producción posterior al 1 de xineru de 2021 que tean inscritos na web de Llaboral Cinemateca (www.laboralcinemateca.es) antes de les 12:00 hores del llunes 30 de mayu. Si presentárense menos de 10 trabayos a esta convocatoria, los curtios recibíos van ser evaluaos na siguiente xunta de la comisión valoradora, igual que los trabayos que se presenten con posterioridá a esta fecha.

Los curtios que s’inscriban van pasar a formar parte del Archivu xeneral de curtiumetraxes asturianos, que Llaboral Cinemateca pon a disposición de programadores, investigadores, profesionales y aficionaos, y van formar parte, amás, del Arquivu del Curtiumetraxe Español qu’ellabora la Coordinadora del Curtiumetraxe Español.

Na selección de curtiumetraxes valoraráse la orixinalidá y el riesgu de la propuesta, la calidá artística y técnica del trabayu y la participación significativa d’equipu técnicu y actores asturianos. Los curtios escoyíos pola comisión valoradora van pasar a formar parte del Catálogu de distribución de Llaboral Cinemateca que, mientres dos años, va encargar de la inscripción y presentación cuidada y personalizada de los trabayos nos eventos y festivales más destacaos.

La documentación y materiales riquíos, según les bases completes d’esta nueva convocatoria tán disponibles en www.laboralcinemateca.es.

Bases completes de la convocatoria equí.

  Categories: