Nuberu, Hevia y Wolfstone fadrán la nueche folk de San Mateo

by redacción asturnews | septiembre 15, 2015 12:31 am

Esti martes 15, na Plaza de la Catedral d’Uviéu, celebrase la nueche folk de San Mateo na que particien esti añu Nuberu, Hevia y el grupu escocés Wolfstone.

El conciertu entamará con Nuberu a les 21,30 y siguirá con Hevia a les 22,45 pa poner el broche Wolfstone a partir de la medianueche.

Wolfstone son un emblema del meyor rock celta: una formación que demientres munchos años percorrió esti país de cabu a rabu. La banda escocesa, en formatu actual de sestetu, tien una singladura de más d’un cuartu de sieglu.

Son el referente pa los que miren pol retrovisor y pa cualesquier que quiera tener el meyor puntu de fuga si ye que pretende fundir música de raigañu y rock. Ensin dulda, cunten con dellos álbumes memorables (como Terra Firma, Year of the dog o The Half Tail), lo mesmo qu’un bon ramillete d’himnos.

Duncan, Chisholm y Stuart Eaglesham son los miembros que dende los sos entamos caltienen el proyectu sollerta A ellos súmase Stevie Saint, un grande de la gaita escocesa, al pie de la cazumbre fresca qu’apurre’l tridente rítmicu y la guitarra eléctrica.

Source URL: http://asturnews.com/nuberu-hevia-y-wolfstone-fadran-la-nueche-folk-de-san-mateo/