Portada Tecnoloxía Notre Dame ya pue visitase en realidá aumentada

Notre Dame ya pue visitase en realidá aumentada

by redacción asturnews

Una esperiencia inmersiva ufierta en París un viaxe nel tiempu a la Edá Media p’alicar la construcción de Notre Dame y visitar l’interior de la catedral, pesllada al públicu dende la quema qu’acabó con parte de la so estructura’l 15 d’abril de 2019.

Al traviés d’unes gafes y una mochila de realidá aumentada, los usuarios somorguiense na hestoria de la so construcción, a partir del añu 1163, ensin movese d’una gran sala asitiada nel Espaciu Grand Arche de la Défense. Dende la so apertura’l 15 de xineru, alredor de “un millar” de visitantes, en grupos d’ente dos a seis persones, entraron virtualmente nesi templu nun momentu en qu’esti atópase inda en plena restauración.

Esta tecnoloxía, en puxanza nos últimos años, ufierta la posibilidá de viaxar a cualquier llugar del mundu en cualquier momentu de la hestoria. Nesti últimu casu, en asitiándose les gafes de realidá aumentada, el visitante apaez nuna nueche lluviosa de la Edá Media parisina, onde-y recibe un paisanu que lu va emponer pola catedral mientres el so percorríu a lo llargo de dellos sieglos y de diversos procesos de construcción o actos llitúrxicos.

L’usuariu, que puede enfusase nes sos distintes estancies, asitiase al pie de el trabayadores d’esa ilesia pa ver, por casu, cómo tallen les piedres que van formar parte de la so ornamentación.

Una de les sensaciones más repitíes pol públicu ye’l vértigu al “xubir” al traviés de plataformes de madera virtual a los distintos altores de la catedral pa ver, por casu, cómo s’asitiaron les vidreres de los rosetones o pa guardar una misa dende l’órganu de Notre Dame. La forma na que s’afigura Notre Dame al traviés de les gafes ta fecha a una escala tan real que consigue que tou aquel que les pon esperimente sensaciones reales.

La esperiencia va permanecer en La Defénse mientres tou 2022, a partir de mayu tamién podrá vese mientres trés meses na Conciergerie y l’organización plantega llevásela hasta la plaza de Notre Dame a partir de setiembre.

Tamién te podria gustar