Portada Sociedá Noreña vuelve enllenar los chigres de tonada con “Prohibido cantar… desentonáu”

Noreña vuelve enllenar los chigres de tonada con “Prohibido cantar… desentonáu”

by asturnet

La Escuela de Música y Danza Tradicional de Noreña organiza, col sofitu la Conceyalía de Cultura del Ayuntamientu, el II Certame de Cantares en Chigre “Prohibido cantar… Desentonáu” que va celebrase güei xueves y mañana vienres col oxetivu de “recuperar l’actu espontáneu y popular de la canción dientro d’esos establecimientos tan emblemáticos na nuesa cultura como son los Chigres”.

Los organizadores recuerden que l’actu de cantar en compaña, ye “una forma de socialización qu’amás conservaba y caltenía vives les nueses tradiciones”. Xugando con aquellos cartelos que prohibíen cantar nos chigres, la organización ufre unos a los chigres onde pue lleese lo mesmo pero s’añade “….desentonáu”, el lema del certame.

A les siete y media de güei, na Casa Cultura de Noreña y cola presentación de Manuel Rosete, va inaugurase’l certame cola entrega de regalos a les rondes participantes y recuerdu al “Frayón” Cantador de tonada de Noreña. Pesllará l’actu l’Himu d’Asturies, a cargu de la Banda de Gaites de Noreña y un conciertu d’Anabel Santiago, Chus Solís y el Cuarteto Torner.

El vienres va celebrase un pasacais de tambor y gaita dende les siete y media. Y a partir de les nueve, les rondes pelos chigres que participen d’esta actividá.

Tamién te podria gustar