Noreña lleva los cantares tradicionales pelos chigres

25 marzu 09:28 2011 Imprimir

Esti vienres 25 de marzu celébrase en Noreña’l III Certame de Cantares de Chigre “Prohibido Cantar… desentonáu” de Noreña qu’entama l’asociación folclórico-musical Villa y Condáu de Noreña. La inauguación va celebrase na Casa de Cultura, el vienres de magar les 19:30 hores cola presentación de Manuel Rosete y l’homenaxe al músicu llocal Tino Fombona. Amás, va facese un conciertu cola participación de la Banda Gaites de Noreña, Anabel Santiago y Hector Braga y de Tino Fombona y Macu.

Tres inaugurar el certame va haber pasacais de gaita y tambor, amás del llanzamientu de voladores pa, a partir de les 21:30 hores, empicipiar les actuaciones de les distintes rondes en les sidreríes Villa Condal, La Cuadra, La Sala, Fermín, Casa Paco, El Güelu, La Tenería y Casa Manolo, coles actuciones especiales d’Anabel Santiago y Hector Braga nos propios llocales.

A les 23:00 hores va haber una sospresa musical que pasará per tolos chigres que van disponer de concioneros de mano pa regalar a los sos veceros y que sigan asina los cantares.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...