Portada Política Noreña amuesa otra vuelta la necesidá de declarar oficial la llingua pa nun marxinar a naide pol so emplegu

Noreña amuesa otra vuelta la necesidá de declarar oficial la llingua pa nun marxinar a naide pol so emplegu

by asturnet

El Coleutivu de Paraos y Precarios de Siero y Noreña denunciaba’l llunes que l’alcalde de Noreña, Cesar Movilla, de al FSA-PSOE, negó-yos a estos ciudadanos l’usu de la llingua asturiana al traviés d’un escritu nel qu’obligaba a esti coleutivu a volver a presentar un documentu solicitando un local pa reunise “en castellano”. Ente les organizaciones que criticaben durantemente la midida atopase Iniciativa pol Asturianu que calificaba como pergrve un fechu “que, amás de dir contra la llexislación vixente, lo que ye bien grave que se faiga dende les instituciones, ye un ataque a la dignidá y la igualdá de los ciudadanos asturianos que deciden en llibertá espresase na so llingua propia”.

Nesi sen, Paraos y Precarios de Siero y Noreña manifestaron que nun esperaben “atopanos con un portazu na cara de buenes a primeres”, no que camienten “ye un insultu a tolos paraos y paraes de los conceyos de Siero y Noreña” por usar l’asturianu. A la so quexa añadieron la sorpresa desagradable por esti fechu “nun entendemos cómo pue negase’l so usu a los ciudadanos”.

Dende Iniciativa pol Asturianu solicitaben “la dimisión del alcalde de Noreña, por esti fechu, que nun ye’l primeru, pues yá intentó prohibir l’usu del asturianu n’otros ámbitos, como’l plenu del Conceyu de Noreña. Esiximos la Federación Socialista Asturiana (FSA-PSOE) que tomen midíes contra esti alcalde antidemocráticu que reprime a ciudadanos por querer usar la so llingua propia, tal y como recueye como drechu la Llei d’Usu del Asturianu, vixente dende 1998”.

Tamién te podria gustar