Portada Música Niundes saca a la cai el so primer trabayu discográficu

Niundes saca a la cai el so primer trabayu discográficu

by asturnet

“Enxamás ye pa siempre” ye’l títulu del primer trabayu discográficu de Niundes , una banda formada por seis músicos con raigaños en Llanes qu’al pesar del so breve bagaxe vien apurrir aires de frescura al panorama folk asturianu. La producción artística del discu ta a cargu de Xel Pereda, que tamién colabora en dellos temes xunto al so compañeru de Llan de Cubel Elías García.

Publicáu pol sellu Lloria Discos , grabáu nel estudiu Mundo Sonoro y mezcláu en Stereofolk Studios, “Enxamás ye pa siempre” ufierta un conxuntu d’once temes, dalgunos de composición propia y el restu d’inspiración popular, amás d’una pieza escrita pol desapaecíu Pedro Bastarrica.

El primer discu de Niundes apuesta por un folk de llinia clara interpretáu con fonda llimpieza instrumental y magnetizáu pola suxerente voz de la solista Belén García. La grabación impecable y la mano minuciosa del productor Xel Pereda (Llan de Cubel, Nacho Vegas…) faen de “Enxamás ye pa siempre” una de les novedaes más interesantes de les últimes fornaes de la música asturiana.

Niundes fórmenlo amás de Belén García a la voz y a los teclaos, Ramón González al vigulín, Omar Ceballos na percusión, Isidro Suárez a la flauta travesera, Jonathan Ward a la guitarra acústica y Roberto Tarano a la gaita y xiblates.

Tamién te podria gustar