Portada Cine Netflix suma a la so ufierta la tercer temporada de ‘El Ministerio del Tiempo’

Netflix suma a la so ufierta la tercer temporada de ‘El Ministerio del Tiempo’

by redacción asturnews

RTVE anunció esti xueves la firma d’un alcuerdu de collaboración con Netflix pol que los usuarios de los 190 países onde ta presente la plataforma de ‘streaming’ van poder esfrutar de la tercer temporada de la serie ‘El Ministeriu del Tiempu’ una vegada concluya la emisión de tolos sos capítulos en La 1.

Netflix, que yá ufierta nel so catálogu los dos temporaes previes, adquier asina los derechos pal estrenu de la tercera en tol mundu, sacante n’España, onde va ser estrenada por TVE y la web de RTVE en dalgún momentu de 2017, según la nota de prensa. Foi va unes selmanes cuando la corporación retomó la grabación d’esta serie, la más premiada del panorama actual, con “sustanciales meyores na producción y postproducción, más escenes rodaes n’esteriores y efectos especiales, infografía y 3D que van faer que la so calidá sía cimera” a les sos entregues previes.

Los Borgia, Pedro I’l Cruel y Enrique de Trastamara,  la vida de Simón Bolívar, la xestación del desembarco de Normandía, la Inquisición y les Bruxes de Zugarramurdi van ser dalgunos de los personaxes y fechos hestóricos que se van asomar a los nuevos capítulos d’esta ficción, qu’entemez realidá y fantasía. Quien nun va tar nellos va ser l’actor Rodolfo Sancho, unu de los intérpretes principales. El vacíu dexáu pol intérprete va faer que cobre más protagonismu’l personaxe de Pacino, qu’encarna Hugo Silva.

El primer episodiu de la nueva entrega va viaxar a 1958 pa recrear la visita al Festival de San Sebastián del míticu director y productor de cine Alfred Hitchcock nun episodiu nel que los axentes del Ministeriu (Xibla, Aura Garrido y Nachu Fresneda) van velar por que la copia de la cinta ‘Viridiana’ llegue al festival de Cannes burllando toles censures.

Tamién te podria gustar