Portada Sociedá Netflix nun ye solo una plataforma de vídeos

Netflix nun ye solo una plataforma de vídeos

by redacción asturnews

Esti llunes a les 3 de la tarde na hora del Pacíficu (12 de la madrugada na España peninsular y Baleares), Netflix presentaba les sos resultancies trimestrales referentes al tercer trimestre d’anguaño.

La plataforma, que cunta con un númberu de suscriptores que ronda los 104 millones en tol mundu, avanza nel so oxetivu de convertise n’en la mayor canal de entretenimiento multimedia en desterciu de televisión tradicional.

Nesti sentíu, el cada vez mayor usu de la televisión intelixente nos llares, esto ye, con Internet incorporáu, facilita que Netflix y los otros provisores de streaming de vídeu como Amazon Video y Hulu dean el saltu xeneracional de los televidentes más nuevos a tola familia.

Como amuesa esta infografía de Statista, Netflix nun aspira solo a ser la plataforma preferida de series, películes y documentales so demanda, sinón tamién el mayor productor de conteníos. Nesti sentíu, prácticamente en cada edición de Primar Time Emmy este aumentó les sos nominaciones y premios, solo con una esceición (los sos galardones en 2015). Anguaño, por casu, llogró 20 estauínes, solo 9 menos que la reconocida canal HBO (este con 29), según la publicación Business Insider vía Statista.

Tamién te podria gustar