Portada Cine Neños guerrilleros y unos Bonnie y Clyde negros tomen la cartelera

Neños guerrilleros y unos Bonnie y Clyde negros tomen la cartelera

by redacción asturnews

Esta fin de selmana la cartelera ufrió aventures varies: dende La llamada de lo selvaxe con Harrison Ford, o Nikolaj Coster-Waldau -el Jaime Lannister de Xuegu de Tronos exerciendo de policía a la busca d’un terrorista islamista n’Apodero, lo nuevo de Brian De Palma. Antonio de la Torre, Raúl Arévalo y Chema del Barcu conformen la dosis de cine nacional n’El plan y para los amantes de les hestories más dramátiques les suxerencies encabezar Queen & Slim, sobro’l racismu, y la colombiana Monos sobro neños guerrilleros que tomen secuestrada a una muyer norteamericana.

Repasamos tolos estrenos d’esti vienres 21 de febreru:

La llamada de lo selvaxe

A la espera de velo de nuevu nel so llexendariu papel de Indiana Jones en 2021, Harrison Ford prométenos aventures nesta hestoria empobinada por Chris Sanders y basada na novela de Jack London sobro un perru bonachón llamáu Buck que la so vida camuda de secute cuando’l so dueñu camudar de California a les exótiques paraxes d’Alaska mientres la Fiebre del Oru a finales del s. XIX.

El plan

Adaptación de la obra de teatru homónima de Ignasi Vidal, El plan ye la hestoria de trés perdedores, Paco, Ramón y Andrade, trés amigos que lleven en paru desque cerró la empresa de seguridá na que trabayaben. La película, encabezada por Antonio de la Torre, Raúl Arévalo y Chema del Barcu supon el debú en solitariu nel llargumetraxe de Polu Menárguez y l’espectador ye testigu de cómo los trés van viéndose envueltos nuna serie d’incómodos discutinios que van dir baltando los sos murios y van arrincar les sos mázcares camudando pa siempres la so amistá.

Apodero

Brian De Palma torna a la gran pantalla con un thriller sobro ataques terroristes n’Europa protagonizáu por Nikolaj-Coster Waldau na piel de Christian, un policía danés que se acomuñar con una oficial p’alcontrar al asesín del so compañeru. Lo que la pareya nun sabe ye que l’individuu qu’escuerren trabaya nuna operación especial de la CIA y sigue el rastru d’una célula terrorista del ISIS n’Europa.

Monos

El tercer llargumetraxe d’Alejandro Landes ye xuna poderosa pieza sobro la violencia nuna redolada de naturaleza selvaxe protagonizáu por un grupu de neños guerrilleros, llamaos ‘Los Monos’, que la so única misión ye curiar d’una doctora norteamericana (Julianne Nicholson) a la que caltienen secuestrada nun monte colombianu so la sollerte mirada d’un sarxentu paramilitar. Una vegada la misión poner en peligru, l’enfotu ente ellos pondráse en dulda.

Les golondrines de Kabul

Basada n’en el best seller de Yasmina Khadra, esta cinta d’animación p’adultos dirixida por Zabou Breitman y Eléa Gobbé-Mévellec llévanos al branu de Branu de 1998 n’un Kabul baxu’l dominiu talibán. Zunaira y Mohsen son dos nuevos namoraos. A pesar de la violencia y penuries que sufren a diariu, suañen con un futuru meyor. Un día, un xestu bonal fai que les sos vides dean un xiru irrevocable. Presentada na sección oficial d’Un certain regard, opta al premiu César al meyor filme d’animación.

Manhattan ensin salida

Andre Davis (Chadwick Boseman) ye un policía de Nueva York al que-y encarguen la investigación del asesinatu de dellos compañeros de trabayu. Mientres la busca de los responsables, el detective afaya xuna combalechadura na que va tener que discernir ente aquellos a los que caza y los sospechosos que tán tratando de caza-y a él. Sienna Miller y J.K. Simmons acompañen a Boseman n’este thriller d’acción dirixíu por Brian Kirk.

Les nueses madres

César Díaz fala del xenocidiu guatemalteco nesta producción ambientada en 2013 qu’optó al Oscar per Bélxica. Les nueses madres sigue los pasos d’Ernesto, un mozu antropólogu qu’identifica a les persones que sumieron. Un día, al traviés de la hestoria d’una vieya, Ernesto cree qu’atopó xuna pista que-y dexará atopar al so padre, un guerrilleru que sumió mientres la guerra.

Queen & slim

Dempués de pasales torniaes en Déxame salir, Daniel Kaluuya vuelve sufrir de nuevu nesti drama sobro’l racismu que carez xuna pareya de afroamericanos que, na so primer cita, son deteníos pola policía por una leve infracción de tráficu. N’asesinando al axente en defensa propia, xuntos van dar a la fuga, protagonizando xuna fuxida desesperada por tol país y convirtiéndose nos nuevos Bonnie y Clyde negros. El debú na pantalla grande de la directora de videoclips Melina Matsoukas ufierta “xuna visión auténtica de lo que significa ser negru”. La cinta, con guion de L.lena Waithe y James Frey, escurre a ritmu del Staying alive de los Bee Gees.

Tamién te podria gustar