Portada Lliteratura Nené Losada Rico presenta la so obra poética reunida

Nené Losada Rico presenta la so obra poética reunida

by asturnet

Nene Losada Rico va dar esta tarde un recital na sala Álvaro Delgado de L.luarca a les ocho la tarde, nel que repasará y fairá presentación de los sos últimos llibros: ‘Obra poetica en castellano’ y ‘Fueyas que reverdecen’, antoloxía de la so obra poetica n’asturiano.

La escritora valdesana, Nene Losada Rico (L.luarca, 1921), autora de llibros tan conocíos como ‘Cantares valdesanos’ o ‘El nome de las cousas’, presenta esta tarde los sos últimos llibros. ‘Obra poetica en castellano’, va acompañada d’un CD nel que l’autora recita dalgunos de los sos poemes en castellán y n’asturiano. Nel reúnense 444 poemes escritos a lo llargo de la vida de la poeta, que ye la primer vez que ve publicada la so obra en castellán. Mentes que ‘Fueyes que reverdecen’ ye una antoloxía de la so obra n’asturiano editada na colección Tiempu de Cristal del Ateneu Obreru de Xixón.

Considerada una de les autores más significatives de la poesía de la posguerra, emplega les formes populares pa reflexar la tresparencia de la vida cotidiana, marcada pol pasu del tiempu y la certeza de la muerte, a la vez que llogra la unión ente’l ser humanu y la naturaleza.

Tamién te podria gustar