Portada Política Ñaz l’Ensame de Mocedá Independentista y Revolucionario

Ñaz l’Ensame de Mocedá Independentista y Revolucionario

by asturnet

Nesti mes d’Ochobre ta acabante d’aportar a la aición política l’Ensame de la Mocedá Independentista y Revolucionario (EMIR), la nueva estaya de mocedá d’Andecha-UNIDÁ, que sigún asoleya la web de la formación nacionalista “ñaz col enfotu d’abrir un nuevu espaciu d’izquierda y soberanista ente la mocedá asturiano”.

EMIR quier ser tamién “un espaciu abiertu, democráticu, asambleariu y que fuxa de los fundamentalismos rancios y baratos anguaño esistentes n’otros sectores minoritarios de la izquierda nacionaliega”

. Sigún Andecha, “EMIR ñaz tamién col enfotu de contribuyir al proyeutu de la xuntura del nacionalismu d’izquierda n’Asturies que representa la coalición UNIDÁ”.

Con estos cuatru términos pue resumise en términos xenerales la ideoloxía de la nueva organización de mocedá nacionalista: “Un ensame nel que cualquier mozu o moza que se considere d’izquierdes, independentista y revolucionariu podrá participar activamente, militando o simpatizando, cola organización y les campañes que d’equí endelantre ésta desendolque”.

Sigún la nota de prensa na que se presenta la nueva formación de mocedá nacionalista, “EMIR quier aprovechar la ocasión p’afitar la UNIDÁ que va contribuir nun proyeutu políticu posible pal xorrecimientu y consoldamientu, asina como inxertamientu nes instituciones, de los nuesos idegales soberanistes”.

Tamién te podria gustar