Portada Sociedá N’ast sofita al arqueólogu Ángel Villa

N’ast sofita al arqueólogu Ángel Villa

by asturnet

L’Asociación Cultural N’Ast ta acabante asoleyar un comunicáu onde espresen públicamente “la nuesa más fonda solidaridá col arqueólogu Ángel Villa” énte “l’acosu que ta sufriendo”. Les pretensiones de la Conseyería de Cultura d’inhabilitalu, diz N’Ast, fundaméntense en qu’informó del afayu d’un zulu con materiales arqueolóxicos nel Muséu de la Campa Torres de Xixón al Muséu Arqueolóxicu d’Asturies y a la Fundación Municipal de Cultura enantes qu’a la so xefa de serviciu, lo que pa l’actual “élite burocrático-caciquil constitúi una «falta mui grave»”, denuncien.

L’asociación en defensa de la llingua y cultura d’Asturies sorraya que de resultes de la so denuncia “alcontráronse nun estáu casi irrecuperable más de trescientes caxes con pieces procedentes de la escavación que concluyeren diez años enantes los arqueólogos José Luis Maya y Francisco Cuesta”.

La Conseyería de Cultura pide p’Ángel Villa sanciones de la másima durez, que van dende’l despidu disciplinariu hasta la suspensión d’empléu y sueldu con una duración másima de seis años. “Una vegada más la élite gobernante del PSOE amosa la verdadera esencia de la so política: el palu y la cenahoria. Cenahoria pa los que callen y glorifiquen el so réxime, y palu pa tou aquel que atrévase a discrepar y denunciar la incompetencia y/o la corrupción de l’actual Alministración pública”, denuncia l’asociación qu’esixe que finen los ataques al arqueólogu y que recupere la normalidá llaboral darréu.

Tamién te podria gustar