Portada Lliteratura Nando López y Carlos Frabetti ganen los premios Gran Angular y Barcu de Vapor

Nando López y Carlos Frabetti ganen los premios Gran Angular y Barcu de Vapor

by redacción asturnews

Nando López y Carlos Frabetti ganen la 42 edición de los premios Gran Angular y Barcu de Vapor con trames nes que se desenvuelven les hestories d’un crime de madrugada y un profesor chifláu. Les obres ganadras d’esta edición van tar a la vienta a partir del 29 d’abril.

Estes son les hestories que centren les trames de los llibros ganadores de la 42 edición de los premios SM Gran Angular y El Barcu Vapor, respectivamente. Tratase de La versión d’Eric, del barcelonés Nando López, un llibru en clave de thriller destináu al públicu xuvenil que fala de la identidá y de la importancia de que la nuesa voz escúchese. El premiu Barcu de Vapor destináu a los más pequenos premió la obra del italianu afincáu n’España Carlo Frabetti por ¿Quién quies ser?, una obra onde utiliza les sos dotes de matemáticu para falar a el chavales de tecnoloxía avanzada. Tratse d’unu de los premios de la Lliteratura Infantil y Xuvenil con más solera n’España, dotaos cada unu con 35.000 euros, la mayor cantidá nel mundu de fala hispana nes sos categoríes.

“La novela fala de lo complicao que ye construyise al traviés del personaxe de Eric, ye un procesu pol que pasa cualesquier adolescente, pol que travesemos toos, anque lo hayamos escaecíu y que supon una etapa fundamental nes nueses vides. Por ello, non puede opinase sobro la identidá ayena porque la identidá yese, nun s’escueye”, esplica Nando López sobro la so obra.

En La versión d’Eric too trescurre nuna comisaría, de madrugada. Mientres espera a falar cola policía del crime qu’acaba de producise, Eric remembra la so vida hasta esi momentu: el so padre dir de casa cuando tenía nueve años, vive cola so madre, adora al so güelu, ye un mozu con altes capacidaes y costó-y reafitase como trans. El xuráu destacó esta obra por ufiertanos un relatu d’aceptación, que nos obliga a camudar la mirada, por que esta sía siempres dende’l corazón y que nos enseña que, nesti mundu d’espeyos y apariencies, callar o escondese nun son xuna opción”.

Pela so parte, el polifacéticu matemáticu, escritor, guionista de televisión y críticu de cómics Carlo Frabetti armó en ¿Quién quies ser? una hestoria en redol a Eva, una adolescente de dolce años con muncho interés y un cientu d’entrugues. Esta va conocer a Ray, un sabiu inventor daqué chiflado col qu’afaya que non tou na vida ye lo que paez y que les respuestes nun son siempres lo más importante. “Intenté fala-yos a les neñes y neños de güei de los nuevos problemes éticos y psicolóxicos que se deriven de la tecnoloxía avanzada, y que van tener qu’encarar cuando crezan”, esplica Frabetti.

 

Tamién te podria gustar