Portada Conceyos Nando Agüeros va cerrar la so xira en La Pola

Nando Agüeros va cerrar la so xira en La Pola

by redacción asturnews

El cantante y compositor cántabru Nando Agüeros va presentar les temes del so últimu trabayu, tituláu “Indomable”. La cita va ser esti sábadu 19 d’ochobre, a les 20 hores, nel Teatru Auditoriu de La Pola, en conceyu Siero.

“Indomable” ye l’últimu discu del cantante y compositor, Nando Agüeros. Ye’l so décimu trabayu. El cántabru non solo siéntese profeta na so tierra, tamién n’Asturies. Conocer en fondura al traviés de la música, concretamente al traviés de la tonada, y agora el so cantares homenaxar una vegada más.

Nesti discu amosase con ‘El restallar d’Asturies’. Cantar que reflexa los soníos de la sidra y l’escanciáu y que cunta cola collaboración del coru mineru de Turón, la única de los 10 temes que dan forma al álbum. ‘El restallar d’Asturies’ promete convertise n’otru himnu más, tal que Nando Agüeros consiguió con ‘La Santina’ o ‘Vientu del Norte’.

Nando Agüeros (Torrelavega, Santander) ye un cantante y compositor cántabru. Dende los quince años la so pasión pola música fíxo-y esbozar les sos primeres lletres y a aprender los sos primeros acordes. Los sos primeros cantares falaben de la so redolada y de la so tierra, para más tarde desaguar nun autor polifacéticu y con una pronunciada personalidá artística.

Compositor prolíficu con once discos a los sos llombos, dende’l so entamu allá por 2001, con “Soi un montañés”, vivió un llargu percorríu musical onde foi galardonáu n’ensame d’ocasiones, como nel casu de “Meyor cantar del añu” 2017 nos premios Tinu Casal, col so formosu “Vientu del Norte”. A lo llargo de la so carrera, collaboraron nos sos discos y conciertos artistes de la talla de Víctor Manuel, David Bustamante, Diana Navarro, Amancio Prada o Marisa Valle Roso, ente otros. Ensin dulda xuno de los artistes más reconocíos nel norte d’España sobremanera por una de les sos composiciones “Vientu del Norte” que se convirtió en tou un himnu.

Realizó numberoses xires y actuaciones internacionales; Arxentina (Bonos Aires), Chile (Temuco, Viña del Mar y Santiago de Chile), México, (Ciudá de México, Guadalaxara, Puebla, Cuautla), Cuba (Camagüey), Estaos Xuníos (Los Ánxeles, San Francisco y Miami), Suiza (Lousanne), según a lo llargo de la xeografía española.

Tamién te podria gustar