N’ast denuncia torgues pa estudiar asturianu en Llanes

11 ochobre 03:58 2007 Imprimir

Según ficieron saber al traviés d’una nota de prensa, l’Asociación Cultural N’ast “tuvo conocencia estos díes de la decisión de la dirección del Institutu de Llanes de ñegar l’asignatura d’asturianu a ente 15 y 20 alumnos de segundu de bachilleratu”. Según denuncia N’ast “la dirección desvió a estos alumnos a otres asignaturas alegando que yeren les más reclamaes”.

N’ast considera esti fechu “pergrave” y “una amuesa más de cuala ye la probetaya situación de la Llingua Asturiana nel sistema educativu, vulnérando’l drechu de los asturianos a deprender la llingua del país. Amás la dirección del istitutu ataca direutamente a l’asignatura nun respetando nin siquiera que seyan munchos más que los exisios nel cupu pa poder dar clas d’asturianu”.

N’ast exixe al istitutu de Llanes y a la Conseyería d’educación que tome les midíes afayadices pa qu’estos alumnos puedan a la fin estudiar asturianu y fine asina la persecución de la nuesa llingua y entremos asina nuna braera escolarización n’asturianu.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...