Portada Muséu de la selmana Muséu de la Selmana: Cueva Muséu del Quesu Cabrales

Muséu de la Selmana: Cueva Muséu del Quesu Cabrales

by asturnet

Redacción.

Como cada selmana Asturnews.com encamienta a los sos llectores ún de los munchos espacios espositivos qu’axunta Asturies del occidente al oriente y qu’incluyen museos, esposiciones permanentes, centros d’interpretación y otres instalaciones asemeyaes. Güei encamentamos el Museu del Quesu Cabrales, aisitáu na capital del conceyu Cabrales.

Xestionáu pola Fundación pa la Promoción y Difusión del Quesu Cabrales dende’l so ñacimientu en 2001, el Museu del Quesu Cabrales vien funcionando dende entós dando a conocer el pasáu y el presente del quesu de Cabrales al travies de reproducciones d’una cabaña típica, una quesería actual y una cueva de maduración onde los visitantes descubren la tradición d’esti productu artesanu, asina como la vida de los pastores nes montañes de la zona.

Esite una visita guiada que suel durar unos 30 minutos y los horarios de visita de branu son de 10.00 a 14.00 y de 16.00 a 20.00 hores, mientres que pel iviernu son, les fines de selmana y festivos, de 10.00 a 14.00 hores y de 16.00 a 20.00 hores. La entrada val 3 € y 2 pa los neños. Los grupos de venti persones paguen namás 2’20 € por persona.

Páxina web del Muséu del Quesu Cabrales

Tamién te podria gustar