Portada Cine ‘Mulan’ va saltase la mayoría de los cines y va vese por ‘streaming’

‘Mulan’ va saltase la mayoría de los cines y va vese por ‘streaming’

by redacción asturnews

‘Mulan’ va saltase la mayoría de los cines y va vese por ‘streaming’ nuna decisión que producíase metanes la incertidume sobro cuándo les grandes cadenes de cines n’Estaos Xuníos van poder reabrir.

Mulan, la película d’acción en vivu de Walt Disney Co, va saltase la mayoría de los cines del mundu y va dir directamente a la plataforma de streaming de la compañía en septiembre, anunció’l xigante de medios. Los suscriptores estadounidenses de Disney+ tendrán de pagar 30 dólares pa ver Mulan nos sos llares, dixo’l presidente executivu de Disney, Bob Chapek, nuna llamada con inversores dempués de que la compañía reportara ganancies trimestrales. El costu va variar llixeramente n’otros países como Canadá, Australia y Nueva Zelanda y en partes d’Europa Occidental, aseguró Chapek.

La decisión producióse metanes la incertidume sobro cuándo les grandes cadenes de cines n’Estaos Xuníos van poder reabrir, dempués de cerrar a mediaos de marzu por cuenta de la pandemia de coronavirus. Mulan va llanzase’l 4 de setiembre, amestó Chapek.

La película, que’l so costu de producción foi de 200 millones de dólares, ye una nueva versión d’un clásicu animáu de Disney sobre una guerrera china y protagonizada por Yifei Liu nel papel principal.

El cambéu de Disney en Mulan siguió a un alcuerdu en xunetu ente Universal Pictures, de Comcast Corp y la cadena de cines AMC Entertainment Holdings Inc pa dexar al estudiu llanzar películes directamente a el consumidores dempués d’esibise namá trés selmanes nes sales, per debaxo del promediu de trés meses. Chapek dixo que’l plan para Mulan representó un cambéu únicu metanes la pandemia y nun indicaba un cambéu na estratexa cinematográfica de Disney al llargu plazu.

Taba previstu que Mulan estrenarase en marzu nos cines, pero so llanzamientu retardóse delles vegaes yá que munches cadenes siguieron cerraes. Apocayá, afitárase’l so debú pal 21 d’agostu y el operadores de cines esperaben que la película ayudar a tener un repique a finales de branu. El mes pasáu, Disney dixo que retardaba indefinidamente l’estrenu de Mulan mientres evaluaba les sos opciones.

Tamién te podria gustar