Portada Plástiques Muestra d’Antuña Zamarro na Pinacoteca Eduardo Úrculo de Llangréu

Muestra d’Antuña Zamarro na Pinacoteca Eduardo Úrculo de Llangréu

by asturnet

Esti vienres 19 d’avientu, a les 19:00 hores, va tener llugar la inauguración de la esposición El quiosco de la música de Javier Antuña Zamarro na Pinacoteca Municipal Eduardo Úrculo.

El Quiosco de la música ye’l títulu d’una serie obres realizaes principalmente nos dos últimos años por esti artista llangreanu y que nos presenten un acercamientu a una visión personal y particular d’un universu propiu onde personaxes y llugares surden dende la so resonancia emocional más íntima. Un universu nel qu’edificios, fiestes o personaxes entrañables apaecen al traviés d’un usu armónicu del color y especialmente de les lluces.

Trátase d’una poesía visual ya interiorizante onde vibra la lluminosidá y la vida y que se nos presenta con materiales y aproximaciones nueves que Javier Antuña recoyó nes sos últimes esperiencies internacionales con esposiciones en Bélxica y nos Países Baxos.

La esposición El quiosco de la música del artista llangreanu Javier Antuña Zamarro va poder visitase del 19 d’avientu al 31 de xineru na Pinacoteca’l Conceyu Llangréu Eduardo Úrculo.

Tamién te podria gustar