Portada Sociedá Muerre l’estudiosu, divulgador d’ etnografía asturiana y promotor de turismu rural Rafael Balbín

Muerre l’estudiosu, divulgador d’ etnografía asturiana y promotor de turismu rural Rafael Balbín

by asturnet

Rafael Balbín, investigador del patrimoniu cultural y hestóricu asturianu, promotor d’empreses de turismu rural y miembru activu de les asociaciones Cubera y El Garrapiellu, morrió na tarde del viernes 10 por mor d’un fallu respiratoriu. La noticia del so fallecimientu provocó una fonda conmoción nel asturianismu cultural y en tol conceyu de Villaviciosa, onde yera un personaxe popular y apreciáu pol so llabor en defensa de los valores locales, asina como pol so intensu trabayu desenvueltu alrodiu de la conservación del patrimoniu cultural de la zona. Balbín foi corresponsal del diariu uvieín “La Nueva España” y yera colaborador avezáu del mesmu mediu en temes deportivos.

La muerte repentina de Rafa Balbín sintióse como un mazazu especialmente ente los sos compañeros de los colectivos Cubera, de Villaviciosa y de la tertulia El Garrapiellu de Xixón, de los que yera ún de los sos miembros más activos. L’investigador villaviciosín publicara nos últimos años diverses obres de divulgación del patrimoniu etnográficu, ente les que destaquen les dedicaes al catálogu y amuesa d’inxenios hidráulicos tradicionales en llibros como “Los molinos del Ríu Profundu” y “Los molinos de Maliayo”.

Balbín fora ún de los principales entamadores de la remanecencia de la ruta Xixón-Cuadonga, xunta a los sos compañeros de El Garrapiellu y desenvolviera un llabor perimportante na divulgación del románicu nesa vieya ruta de pelegrinación.Profesionalmente Rafa Balbín trabayaba de cuantayá como empresariu y promotor d’iniciatives de turismu rural.Anguaño ultimaba un eshaustivu catálogu de los horros y paneres del conceyu maliayés.

Tamién te podria gustar