Portada Cine Muerre l’actriz y dramaturga Ana Diosdado

Muerre l’actriz y dramaturga Ana Diosdado

by redacción asturnews

L’actriz y dramaturga Ana Diosdado finó na mañana d’esti llunes en Madrid a los 77 años mientres una xunta de la xunta directiva de la Sociedá Xeneral d’Autores. Diosdado sufrió un desvanecimiento y, a pesar de l’atención médica, nun foi posible la so reanimación. El presidente de la SGAE, José Luis Acosta, fondamente ablayáu, señaló que la entidá poner a disposición de la familia pa lo que deseye. L’actriz carecía dende va tiempu una leucemia crónica.

Nacida en Bonos Aires en 1938, Ana Diosdado taba considerada una de les dramaturgues más relevantes de la escena española. Premiu Max d’Honor en 2013 a toa una vida nel teatru, la so última obra estrenada foi El cielu que me tienes prometíu, sobre un supuestu alcuentru ente Santo Teresa y la princesa de Éboli, que se programó nel festival Clásicos de Alcalá de Henares y nel certame de Almagro.

La so vocación lliteraria yera mayor que la que tenía pola nterpretación. En publicando “En cualquier llugar, nun importa cuándo” en 1965, cola que foi finalista al Premio Planeta, revelóse como autora dramática y cinco años dempués con “Escaez los tambores” ganó’l Premiu Maite y el Foru Teatral. En 1973 llogró’l Premiu Fastenrath de la Real Academia Española con “Usté tamién va poder esfrutar d’ella”. Ana Diosdado tuvo casada con Carlos Larrañaga dende 1979 a 1999. El so veloriu abrirá mañana na see de la SGAE de les 15:00 a les 21:00.

Tamién te podria gustar