Portada Mundu Muerre la escritora ya investigadora Aurora Sánchez Fernández

Muerre la escritora ya investigadora Aurora Sánchez Fernández

by asturnet

Aurora Sánchez Fernández, escritora ya investigadora finó ayeri n’Uviéu a los 47 años por mor d’una enfermedá. L’autora, que foi correctora de La Nueva España dende 1996 llicenciárese en Filoloxía Ingles pola Universidá de Lléon y tien asoleyaos dellos llibros, dalgunos d’ellos n’asturianu, firmaos xunto al so home, el tamién escritor Xosé Lluis Campal. Los sos restos van incinerase güei a les cinco nel tanatoriu uvieín d’El Salvador, onde ta la capiella ardiente.

La so actividá lliteraria desenrrollóse lo mesmo en castellán, con títulos como «El lenguaje de las flores», «Decorar flores y plantas», los cuentos «Marcadas» (2006) y «Análisis» (2008), y trés volúmenes dedicaos a los neños y basaos en «El Quixote», «El Lazarillo de Tormes» y «El Conde Lucanor». De la creación a cuatro manes col so maríu sal tamién la obra de teatru “(Con)tratos. Comedia llaboral en dos actos y en prosa”.

En 2008 gana xunto al so home, el Premiu de Llectures pa Rapazos de l’Academia de la Llingua Asturiana, con «Una fardelina de cuentiquinos en versu», que dos años más tarde diba asoleyar la institución na so colección “Escolín”. Amás, participó tamién na revista Lletres Asturianes, cuando en 2008, y de nuevo xunto a Campal, asoleyó’l trabayu “Imáxenes de muyer na poesía asturiana d’entamos del sieglu XX”.

Otres dos interesantes investigaciones feches n’asturianu queden frutu del so trabayu: «Agustín de la Villa y los sos trabayos poéticos nel diariu xixonés El Pueblu Astur», de 2009, y «Sidra, versu y publicidá», de 2011.

Tamién te podria gustar