Portada Escéniques Muerre Ignacio Salas, presentador y showman

Muerre Ignacio Salas, presentador y showman

by redacción asturnews

El periodista y presentador de televisión Ignacio Salas morrió nel hospital de Torrevieja (Alicante) por cuenta de un cáncer que carecía dende va tiempu, sigún confirmó’l presidente de l’Academia de les Ciencies y la Televisión (ATV), Manuel Riolo Vidal.

Ignacio Salas, nacíu en Bilbao en 1945, va ser encenráu mañana na localidá murciana de San Pedro del Pinatar. Foi bien popular nes década de los ochenta como conductor de programes como “En paralelu”, “Y sicasí… te quiero”, “Segundos fora”, “Xuegos ensin fronteres”, “Xuegu de neños” o “A la fala”.

Foi escoyíu presidente de l’Academia de la Televisión n’abril de 2000 sustituyendo nel cargu a Antonio Mercero. En xunu de 2004 foi reelexíu pa esti cuidao que dexó en 2006 y nel que-y asocedió Campu Vidal.

La so fama na pequena pantalla llegó-y a raigañu del programa “Y sicasí… te quiero” (1984), que presentaba al pie de Guillermo Summers y Preguera Vega en TVE, y col primeru tamién trabayó en “Xuegos ensin fronteres” a finales d’esa década y yá en 1993 n’Oxetivu indiscretu”.

Dientro del mediu televisivu Salas trabayó como redactor, llocutor, reporteru, realizador, guionista, creativu y presentador de programes. Amás de los programes citaos, Salas participó n’otros espacios como “Segundos fora”, “Si te vi nun m’alcuerdo”, “Nun tien nome”, “Esto ye Joyibú” y “Ente dos lluces”.

Mientres siete temporaes (hasta 2002) encargose al pie de Guillermo Summers de la creatividá de les campañes promocionales de Citröen y en TVE’l so últimu trabayu foi como co-guionista y presentador de repartida del concursu cultural de La 2 A la Fala.

Tamién te podria gustar