Portada Conceyos Morrigans sumase al centenariu del Palaciu Valdés

Morrigans sumase al centenariu del Palaciu Valdés

by redacción asturnews

The Morrigans vieno acabante sumase al centenariu del Palaciu Valdés col so primer conciertu nel coliséu avilesín que va tener llugar el 3 d’abril, a les 20.30 hores.

El centenariu del Teatru Palacio Valdés suena a la meyor música, y nun podría faltar na programación de les sos celebraciones preparada pola conceyalía de Cultura d’Avilés  una de les bandes de la ciudá con más ésitu por toa España, Morrigans. van xubir por primer vegada na so carrera al escenariu del coliséu avilesín el 3 d’abril, a les 20.30 hores.

Les entraes punxéronse a la vienta esta selmana nes canales habituales, les taquilles de la Casa de Cultura, los Caxeros de Liberbank, el teléfonu 902 106 601 y de forma telemática al traviés de la web https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes y la mesma web del teatru, www.teatropalaciovaldes.es.

Les entraes van tener un preciu que va de los 9 euros de Xeneral con visión amenorgada; los 13 de Xeneral; los 15 de los Palcos del primer pisu y les Butaques y Palcos del segundu pisu, a los 18 euros del Patiu de Butaques, los Palcos de Platea y les Butaques del primer pisu.

Dempués de percorrer tol país nos sos diez años de trayectoria musical, nos que se xaciaron con artistes de talla nacional ya internacional, y tres un parón creativu de dos años, Morrigans atopase en plena fervencia. Podrá esfrutar el públicu avilesín, cuidao que van desvelar en primicia gran parte de los cantares que compunxeron para’l so nuevu discu d’inminente publicación, antes inclusive de que’l primera single vea la lluz.

Va ser un conciertu especial, preparáu con mimu, nel que van sosprender al públicu. Va cuntar colos equipos más piqueros de lluces y soníu y va ser grabáu en directu, un material col que se va editar un DVD que va convertir n’eterna esa nueche dende un llugar máxicu como ye’l centenariu Palaciu Valdés.

Morrigans son la voz, la guitarra y el pianu de Jorge Villaboy Álvarez; el baxu de Abraham Lota Balmeo; la batería y los coros d’Alberto Menéndez Santa Foína; la percusión y los coros de Guillermo Barrera Rodríguez; la guitarra y los coros de Pablo Díaz Fanjul, y la guitarra acústica y los coros d’Enrique Lusquiños Sirgo.

Tamién te podria gustar