Montserrat Caballé va interpretar la ópera italiana Pelagio nel so esrenu n’Asturies

02 agostu 23:40 2005 Imprimir

La ópera “Pelagio” escrita en 1857 pol compositor italianu Saverio Mercadante va estrenase n’Asturies el prósimu 9 de setiembre con Montserrat Caballé y el tenor Carlos Álvarez como principales estrelles del repartu. El Teatru Xovellanos de Xixón va ser l’escenariu del estrenu y la OSPA, xunta la Coral Polifónica Xixonesa los acompañantes de Caballé y Álvarez.

La diva catalana va interpretar a Bianca, una supuesta fía perdida del rei Pelayu a la qu’esti alcuentra tres la batalla de Cuadonga casada con un rei moru. Esti ye l’entamu de la traxedia na obra compuesta por Mercandante y estrenada nel teatru de San Carlo de Napoles en 1857 y representada por última vez en Bérgamo en 1864.

La dirección musical de la ópera va tar a cargu de Mariano Rivas y el director de los ensayos Adolfo Gutiérrez, director artísticu del Coro Nacional de España. El Teatru Xovellanos ye’l responsable de la producción de la ópera rescatada de Saverio Mercandante y el so estrenu va facese el 9 de setiembre, un día después de la celebración institucional del Día d’Asturies.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...