Monólogos nel ciclu de teatru candasín

21 agostu 23:47 2005 Imprimir

El XV Salón de teatru costumista asturianu de Candás cellebra güei, a partir de les once la nueche, una función especial dedicada a los monologuistes. Pel escenariu del Teatru Prendes pasarán esta nueche Luz Mari del Sol, Min de les Pieces, Carlos Alba «Cellero» y Joaquín Llorís «El Alcalde», nuna función presentada por Julio Cesar Baragaño, na que va facese-y un homenaxe a Arsenio González.

A lo llargo de tola selmana van continuar les actuaciones del XV Salón de Teatru costumista asturianu. Pa mañana martes, a les onde la nueche, ta programada l’actuación de la compañía mierense ‘N’alpargates y orbayando’ que va representar ‘El cantar de los pipiolos’.

El miercoles l’Asociación Cultural El Hórreo, de Barcia-L.luarca, xubirá al escenariu «La herencia del tíu», mentes que’l xueves y el vienres los encargaos d’enllenar el teatru candasín van ser los actores de la Compañía Asturiana de Comedies, a la que pertenez Arsenio González, y que van llevar les sos obres ‘Los carromateros’ y ‘Interdictu o pleitín d’aldea’, depues del so esitu nel Teatru Xovellanos de Xixón.

El sábadu va actuar el grupu«Xana» de Perlora cola obra «Los homes en carne (lo que traxo la mar». Y el domingu, día de clausura d’esti ciclu, va facese la entrega de los premios «Aurora Sánchez» de teatru costumista.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...