Portada Conceyos ¡Mola ser PEQUE nel Concursu Hípicu de Xixón!

¡Mola ser PEQUE nel Concursu Hípicu de Xixón!

by redacción asturnews

El Concursu Hípicu de Xixón amuesa un importante componente social y familiar: en cada edición, nes graes déxense ver families enteres d’aficionaos a les que’l Patronatu Deportivu Municipal (PDM) de Xixón, organizador del CSIO 2018, ufierta gratuitamente servicios d’entretenimientu pa tolos neños y neñes asistentes al Concursu Hípicu Internacional xixonés.

Estes visites en familia a Les Mestes son, con toa seguridá, la razón de que neños y neñes tengan un papel cada añu más destacáu en Les Mestes. Los numberosos puntos d’entretenimientu, que siempres reciben a numberosu públicu familiar, destaquen pol so coloríu y animación, n’un área atopadiza, cómoda y segura, na que los peques tán siempres a la vista de los sos padres.

El serviciu empréstase diariamente nel Complexu Deportivu de Les Mestes, mientres la celebración de los Concursos Hípicos Internacionales 2018, hasta’l 2 de setiembre n’horariu de 16:30 a 20:30 hores. Esti serviciu va empobináu a neñes/os con edaes ente los 3 y los 12 años.

Ufiértense dos árees de xuegos y en caúna d’elles hai instalada xuna zona de ludoteca pa neños/as d’hasta 5 años y otra zona de xuegos enchibles, la mayoría rellacionaos col deporte, pa neñes/vos a partir de 6 años. Los xuegos tán atendíos en tou momentu por un equipu de monitores.

El serviciu de Poni Park entámase tamién diariamente, como complementu  a la parte d’ociu infantil y al envís de averar a los más pequenos el deporte hípicu, facilitándo-yos un primer contactu col mundu del caballu, col so manexu y cuidu, d’una forma amena, didáctica y ensin riesgos. El serviciu empréstase tolos díes de Concursu, n’horariu de 17:00 a 20:30 –con un periodu de descansu de 30 minutos– incluyíos sábadu y domingu, nel Complexu Deportivu de Les Mestes.

Tamién te podria gustar