Portada Lliteratura Milio Rodríguez Cueto presentó’l so llibru en Blimea

Milio Rodríguez Cueto presentó’l so llibru en Blimea

by asturnet

La Casona del Bravial acoyía’l martes 19 de mayu a les 7 la tarde la presentación del llibru de Milio Rodríguez Cueto “L’últimu volador”. Nesti llibru, editáu por Vtp, recuéyense cuentos y escritos variaos que s’espublizaron nel suplementu Cultura del diariu asturianu La Nueva España ente los años 2000 y 2004. Estos testos van dende’l relatu costumista al fantásticu, dende lo sentimental a lo humorístico, siempre emplegando como mediu d’espresión la llingua asturiana.

Milio Rodríguez Cueto ye llicenciáu en Literatura Hispánica, y entamó a ser conocíu a mediaos de los 80 a traviés de distintes publicaciones. Tien nel so haber premios como’l Fuertes Acevedo d’ensayu de 1992 con Vistes lliteraries, l’Edebé de Lliteratura Xuvenil de 2000 con Mími al volante, el Xuan María Acebal de poesía del añu 2000 con Flores de cementeriu, el Premiu Asturianu de la Crítica de 2005 con La piedra de la culebra o’l María Xosefa Canellada de lliteratura infantil y Xuvenil de 2012 con Carne de melandru.

Esta presentación inxértase dientro de la programación que se ta llevando a cabu esti mes nel conceyu de Samartín n’homenaxe al llabor editorial de Vtp, sobre’l que se pue visitar una esposición na Casona del Bravial hasta’l próximu día 22 de mayu. Amás, y dientro del apartáu de lliteratura infantil, el pasáu día 6 tuvo llugar la presentación d’otru llibru de la editorial, nesti casu ¡Pa la cama!, de la escritora María Luz Pontón. Nel actu l’autor vtuvo acompañáu por Gema Suárez Torre, conceyal de Cultura de Samartín del Rei Aurelio, y por Hugo Cortina, responsable de la Oficina de Normalización Llingüística del conceyu.

Tamién te podria gustar