Miguel Rojo y Carmen Gómez Ojea na edición del númberu 23 de la revista Lliteratura

26 mayu 23:48 2006 Imprimir

La edición númberu 23 de la revista Lliteratura, editada pola Academia de la Llingua Asturiana, baxo la coordinación del escritor y críticu lliterariu Xose Bolado, estrena les sos páxines coles habituales secciones de narrativa que nesta ocasión correspuenden a Miguel Rojo, Carmen Gómez Ojea y Iris Díaz Trancho. La revista completase coles collaboraciones poetiques, d’ensayu, entrevistes y crítica lliteraria.

Marisa López Diz, Xose Bolado y Lourdes Álvarez, participen colos sos poemes nesti númberu de Lliteratura, nel que Paz Fonticiella entrevista al músicu y compositor Ramón Prada. La estaya dedicada al ensayu ábrese con un testu de Vicente García Oliva que lleva por títulu ‘La playa del recuerdu’, asina como un analís de Francisco Álvarez Velasco ‘Pa una teoría del cuerpu na poesía de María Teresa González.

Como ‘Cronistes de la sensibilidá’, Antonio Alonso de la Torre fai un estudiu comparativu y coincidente ente la poetica de Vanessa Gutierrez y l’artista plástica Natalia Pastor. Y rematando esti últimu númberu de Lliteratura, Ignaciu Llope fai crítica de tres testos: ‘L’inmoral’ de Xulio Vixil; ‘Cuantayá que Dios fuxó’, de Susana Rodríguez Sela; y ‘Parque temáticu’ de Xose Nel Riesgo.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...