Portada Lliteratura Miguel Allende apuesta nel so primer llibru pola poesía espontánea y ‘ensin arniu máxicu’

Miguel Allende apuesta nel so primer llibru pola poesía espontánea y ‘ensin arniu máxicu’

by asturnet

‘Palabres de payaso’, el primer llibru de poemes que publica Miguel Allende amuesa la voz d’un autor novedosu y poco corriente dientro de les sensibilidaes hasta agora conocíes nel panorama lliterariu en llingua asturiana. Escritor secretu dende la so adolescencia, afronta la edición d’esti primer volume de versos como un retu pa la difusión de la so obra nun campu, como’l de la poesía, que’l propiu autor califica de ‘círculu cerráu y minoritariu nel que son los propios poetes los que lleen a los otros poetes’.

Miguel Allende (Llaviana, 1960) ye escépticu dica la repercusión que pueda tener el so llibru, un conxuntu de poemes nel que recueye testos de diferentes époques de la so vida y qu’axunta agora embaxo un títulu tan sorpresivu como ‘Palabres de payasu’, según desplica l’autor: “por quita-y trescendencia a la propia poesía, una forma lliteraria qu’entiendo ensin l’arniu máxicu qu’alcuando se-y suel colocar enriba”.

Allende considera que’l de la poesía ye un “círculu cerráu, mui minoritariu, non namás n’asturianu, en cualquier llingua, casi nun hai llectores y son los propios poetes los que lleen a otros poetes”. Agora cola publicación del so primer volume tamién Allende entra nesi círculu con unos poemes qu’él mesmu define como “sueltos, dispersos y a la vez tramaos nun llabor cuasi d’artesania”.

‘Palabres de payaso’, editáu por Trabe, preséntase esti xueves 10 a les 19,30 de la tarde na Casa Cultura de La Pola Llaviana.

Tamién te podria gustar