Portada Escéniques Migoya xube’l telón a la Selmana de les Lletres felicitándose polos avances del Plan de Normalización

Migoya xube’l telón a la Selmana de les Lletres felicitándose polos avances del Plan de Normalización

by asturnet

La conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu del Gobiernu d’Asturies, Ana Rosa Migoya, presentó ayeri nel patiu central de la Conseyería los actos de cellebración de la XXVII Selmana de les Lletres Asturianes, que nesta nueva edición ta dedicada al teatru asturianu. Amás de querer reconocer el llabor de la xente del mundu la escena, la conseyera de Cultura aprovechó esta presentación pa valorar los avances daos sobre’l Plan de Normalización del Asturianu, aprobáu hai un añu por unanimidá na Xunta Xeneral, emponderando’l trabayu de la Oficina de Política Llingüística sobromanera no tocante la oficialización toponímica.

Anque reconoció qu’anguaño esti xeneru al que se dedica la Selmana de les Lletres ‘nun ye’l más profusamente cultiváu, sí ye’l que mayor favor popular conserva’. La conseyera, que bautizó estes xornaes como ‘la gran folixa del teatru’, repasó les 23 representaciones esceniques que se van facer a lo llargo d’estos seis díes per otros tantos conceyos asturianos, amás de les presentaciones de llibros, DVD’s, recitales poeticos, llectures públiques, xornaes, conferencies y otros actos institucionales.

Migoya aprovechó esti actu de presentación pa valorar ‘positivamente’ el Plan de Normalización aprobáu hai un añu y que, en palabres de la conseyera, ‘sigue desarrollándose con dellos puntos clave que destaquen penriba los demás’. Nesi sen, quixo destacar l’aumentu del 65% nel presupuestu de la Oficina de Política Llingüística, asina como los avances en materia toponímica. Pa la conseyera los datos rescamplen: ’10 conceyos d’Asturies colos topónimos tradicionales oficiales por Decretos del Conseyu de Gobiernu; 7 nuevos Decretos que van dir aprobándose en feches mui próximes; y otros 29 conceyos onde la Xunta de Toponimia ta trabayando en comuña colos Ayuntamientos.’

Los servicios de normalización llingüistica de los conceyos, el trabayu de la Conseyería d’Educación y Ciencia y la edición de llibros n’asturianu y gallego-asturianu foron otros de los temes que la conseyera de Cultura destacó na rueda de prensa d’ayeri, que cuntó cola presencia de dalgunos representantes del mundu del teatru asturianu.

Tamién te podria gustar