Portada Sociedá Migoya amuesa’l preste del Principáu pola declaración del Patronatu de la FPA

Migoya amuesa’l preste del Principáu pola declaración del Patronatu de la FPA

by asturnet

La conseyera de Cultura y portavoz del gobiernu asturianu Ana Rosa Migoya ufiertó una rueda de prensa pa valorar la resolución del Patronatu de la Fundación Príncipe sobre’l proyectu d’Oscar Niemeyer pa la ría d’Avilés. La confusión xenerada alrodiu d’esti asuntu llevó a dellos informadores presentes na comparecencia a pregunta-y a Migoya si cuando falaba de “espaciu espositivu” taba falando de un muséu o “qué donó esactamente Niemeyer al Principáu”.

Tres la repetición constante de lo que paecía un eufemismu en llabios de la conseyera: “espaciu espositivu”, “centru espositivu”, etc. ún de los periodistes entrugó-y a la portavoz del gobiernu: “¿Cuando dice centro expositivo dice museo?”, a lo que Ana Rosa Migoya respondió que’l términu “Muséu de los Premios” yera “una espresión coloquial” pa referise a un proyectu que nin la Fundación nin el Principáu nomaran enxamás d’esa manera y qu’entrambos queríen más referise a “un gran centru cultural nel que va haber un centru espositivu dedicáu a la memoria de los premiaos y a los valores qu’encarnen”.

L’ambigüedá y los enredos llingüísticos de la portavoz del executivu autonómicu na so rueda de prensa nun contribuyeron a escamplar la confusión entamada nes últimes selmanes respective al centru cultural diseñáu por Oscar Niemeyer. Otru de los informadores llegó preguntar a la conseyera: “¿Qué ye esactamente lo que donó Niemeyer al Principáu?”, una cuestión que Migoya quiso solventar afirmando que “Niemeyer donó un anteproyectu, la idea, el diseñu, la so creación” y que “partir d’agora hai que desarrollar los proyectos d’execución, naturalmente”.

Tamién te podria gustar