Portada Lliteratura Mieres va axuntar a tolos ganadores del Premiu Teodoro Cuesta nel so XV aniversariu

Mieres va axuntar a tolos ganadores del Premiu Teodoro Cuesta nel so XV aniversariu

by asturnet

El conceyu de Mieres va reunir esti viernes 16 nun actu públicu a tolos autores ganadores del Premiu de Poesía Teodoro Cuesta a lo llargo de les sos quince ediciones. El certame ye’l más prestixosu que se concede en llingua asturiana y algamáronlu los más representativos autores de poesía de les xeneraciones del Surdimientu.

La primer ganadora del Premiu Teodoro Cuesta fue la escritora Berta Piñán en 1991 col so llibru “Vida privada”. Dende entós autores como Lourdes Álvarez, Xuan Bello, Esther Prieto, Xuan Santori, Xabiero Cayarga o Ana Vanessa Gutiérrez fueron engrosando la nómina de los premiaos. La última convocatoria repartió’l galardón ente l’académica Marta Mori d’Arriba -qu’algamara’l premiu en solitariu dos años enantes- y Xelu Gutiérrez Morán. El ganador o ganadora d’esti añu va conocese esti viernes 16 nel cursu de la gala que va celebrase en Mieres.

L’actu de remembranza de les quince ediciones del Teodoro Cuesta va escomenzar a les 19.30 na Sala de Columnes del IES Bernaldo de Quirós cola llectura del acta del xuráu del XV Premiu de Poesía y de siguío l’alcalde de Mieres va facer entrega de la Pluma de Plata del conceyu a los autores ganadores de les anteriores ediciones, que, darréu, van recitar los sos poemes. La gala va rematar con una actuación de la cantadora Anabel Santiago, que va interpretar poemes de dalgunos de los escritores premiaos col Teodoro Cuesta, y una degustación de productos gastronómicos locales.

Más información

Tamién te podria gustar