Portada Conceyos Mieres recupera’l Samaín, la fiesta de la salú y la solidaridá, con talleres, xuegos, desfiles y música

Mieres recupera’l Samaín, la fiesta de la salú y la solidaridá, con talleres, xuegos, desfiles y música

by redacción asturnews

Colos últimos díes d’ochobre llega a Mieres una de les cites festivu y solidariu más esperaes del añu: el Samaín, la fiesta de la salú y la solidaridá. Una fiesta que, col lema “Nun ye Halloween, ye Samaín”, cada añu conviértese en puntu d’alcuentru pa la diversión y la tradición, con actividaes pa tolos gustos y públicos nos que hai un especial protagonismu. Música, talleres, animación infantil o’l Desfile son dalgunes de les actividaes programaes para esta cita, un Samaín especial tres dos años ensin celebrase.

Esta cita nació en 2013 a iniciativa de la hostelería de Requexu, una idea recoyida pola conceyalía de Salú coles mires de recuperar la festividá d’orixe celta que conmemoraba’l fin de la dómina de colleches y eponderaba la escuridá. De magar, el Samaín pasó a ser una de les actividaes más esperaes del añu, conxugando tradición, ociu, diversión y tamién solidaridá yá que mientres toos estos díes la Rede d’Asociaciones del Caudal va partir sidra duce y va dar a conocer el llabor que, en distintos ámbitos, desenvuelven les entidaes que formen parte d’esta Rede.

Too ta yá preparao, por tanto, pa esfrutar del Samaín 2022, entamáu pola conceyalía de Salú que dirixe Teresa Iglesias quien, al pie de representantes de l’Asociación d’Hosteleros de Requejo y de la Rede d’Asociaciones del Caudal, encargar de presentar oficialmente’l programa y d’animar a tol mundu a sumase a esta fiesta. Salú, solidaridá, diversión y tradición nun eventu qu’empiezaba’l vienres 20 d’ochobre y remata el llunes 31.

Más información y programa

Tamién te podria gustar