Portada Fiestes Mieres apuesta polos grafitis y el hip-hop pa cellebrar San Xuan

Mieres apuesta polos grafitis y el hip-hop pa cellebrar San Xuan

by asturnet

Grafitis, hip-hop y ‘break dance’ tendrán un llugar propiu nes fiestes de San Xuan de Mieres, cuyes actividaes centrales tendrán llugar na segunda quincena de xunu. L’Ayuntamientu ocuparáse amás de les señes d’identidá del conceyu con un homenaxe al malográu cantante de tonada Xuanín de Mieres, fallecíu en 2003, y un alcuentru de vecinos empigraos baxo’l lema “¿Yes de Mieres?”.

Esta iniciativa, denominada pol Conceyu como Primer Alcuentru d’Amistá y Señaldá, cellebraráse’l domingu 20 de xunu y pretende atrayer a la villa a mierenses que viven fuera’l conceyu pero que caltienen vivu el so raigañu. Un día depués, l’Ayuntamientu homenaxeará a Xuanín de Mieres como ún de los mayestros de la tonada asturiana.

El programa festivu de San Xuan complétase con un certame nacional de baille ‘break dance’ y grafitis, qu’inclúi una amuesa d’esta estaya de pintura urbana sobro muries y nel que tienen previsto participar grafiteros d’Asturies, Salamanca y Granada.

Un conciertu a cargu’l grupu de hip-hop RapsusKleyHazhe rematará les actividaes al rodiu’l mundu’l grafiti, que van cellebrase nel Parque Xovellanos el sábadu 18 y el domingu 19 de xunu.

Tamién te podria gustar