Portada Conceyos Mieres acueye la presentación d’un llibru sobre’l movimientu obreru n’Asturies del Franquismu

Mieres acueye la presentación d’un llibru sobre’l movimientu obreru n’Asturies del Franquismu

by asturnet

Güei, 27 de mayu, a les 19:00 hores, la Casa Cultura Teodoro Cuesta de Mieres del Camín acueye la presentación del llibru “El movimiento obrero en Asturias durante el franquismo (1937-1977)”. Esti llibru ye la resultancia del un proyectu d’investigación que buscaba sintetizar la hestoria del movimientu obreru asturianu mientres el Franquismu, dende la cayida del frente del norte n’ochobre de 1937 hasta les elecciones xenerales de xunu de 1977. Trástase d’una iniciativa de la Fundación Juan Muñiz Zapico y del Archivu de Fontes Orales pa la Hestoria Social d’Asturies, empecipiáu en 2010 y editáu anguaño cola editorial KRK. Cuntando cola coordinación académica del hestoriador y profesor de la Área d’Hestoria Contemporanea de la Universidá d’Uviéu Rubén Vega García.

Pa llevalo a cabu articúlose un equipu d’investigación formáu por reconocíos especialistes venceyaos al mundu académicu y con una amplia esperiencia sobre l’ámbitu del estudiu: Rubén Vega García (Coordinador), Claudia Cabrero Blanco, Benigno Delmiro Coto, Holm-Detlev Kohler, Diego Díaz, Irene Díaz Martínez, Francisco Erice Sebares, Ramón García Piñeiro y Carlos Gordon.

Buscaben apurrir una visión de conxuntu novedosa sobre árees como’l desenvolvimientu xeneral del movimientu obreru asturianu nel panorama xeneral del Franquismu, la condición y situación de la clas obrera ente 1937 y 1977, la evolución de les estructures social y económicu del país nesos cuarenta años. Afondando na represión a la que se vieron sometíos el trabayadores y trabayadores na so llucha contra la dictadura, les modalidaes de la conflictividá llaboral, los repertorios de protesta y solidaridá a lo llargo del tiempu, los mecanismos de movilización, acordies con una perspectiva de xéneru sobre la cultura política y social del antifranquismu o la evolución de les organizaciones obreres.

Al llibru acompáñalu un CD anexu con materiales pal so estudiu.

Tamién te podria gustar