Portada Sociedá MIAS saca una colección de documentos políticos llamada ‘El Soyáu Alternativu’

MIAS saca una colección de documentos políticos llamada ‘El Soyáu Alternativu’

by asturnet

Mocedá d’Izquierda Asturiana quier cellebrar el primer aniversariu del so cartafueyu ‘na cai>>’ que recueye tolos temes d’actualidá, asina como l’ideariu, propuestes, actividaes y resúmenes de comunicaos, cola espublización d’una colección de documentos de llinia política que lleva por nome ‘El Soyáu Alternativu’.

Mentes que ‘na cai>>’ va siguir siendo’l mediu físicu de comunicación principal de MIAS, ‘El Soyáu Alternativu’ va sacar el so primer testu nel que se recueya la reflexón interna de les mocedaes d’Izquierda Asturiana sobre los conceptos d’independencia y l’autodetermín.

Con el, según Xuacu Rodríguez, encargáu de Comunicación y Nueves Tecnoloxíes de MIAS, ‘pretendemos asoleyar una desplicación nueva d’estos conceptos añediendo-y al componente identitariu’l que realmente val na xera de facer política, l’utilitariu. La xente mozo que formamos MIAS queremos da-y protagonismu a esta idea polo que tien de ferramienta nel trabayu de tresformación social y política pola que naguamos, como preseu na llucha por algamar una Asturies más socialmente xusta, ecolóxica y responsable cola so cultura. Una Asturies que se presente al mundu con espíritu solidariu y abiertu ensin escaecer lo que ye y les sos necesidaes’.

Tamién te podria gustar