Portada Música Mezá toca na Festa del Viño de Pezós

Mezá toca na Festa del Viño de Pezós

by asturnet

El próximu 15 d’ochobre, el grupu de Bual “Mezá”, va tener oportunidá d’actuar demientres la celebración de la Festa del Viño de Pezós a partir de les 20:00 hores y, pela so parte y, pa terminar la serie de conciertos entamaos pol Parque Hestóricu del Navia, la Feria del Miel de Bual va acoyer de nuevu al grupu Tuenda na nueche del sábadu 29 d’ochobre.

Los conceyos del Parque Históricu del Navia, en collaboración cola Oficina de Coordinación Cultural y Llingüística de la Fundación Parque Históricu del Navia, organicen esta serie de conciertos colos grupos y solistes del discu editáu dende esa mesma Oficina nel añu 2010.

Les actuaciones, cofinanciaes pola Conseyería de Cultura y Turismu d’Asturies y los conceyos de la contorna, vencéyense a dellos actos populares celebraos en caún de los conceyos participantes. D’esta miente realícense, dende’l pasáu 8 d’agostu, diversos conciertos nos que puede vese a artistes como la solista de Puertu de Vega Elisa, o grupos como los bualeses Mezá, los franquinos Cádaba o’l grupu de Xosé “Ambás” y los suyos, Tuenda.

Tamién te podria gustar