Portada Sociedá ‘Mercería Olimpia’ gana l’I Concursu de Decoración y Diseñu de Fachaes del Uviéu Antiguu

‘Mercería Olimpia’ gana l’I Concursu de Decoración y Diseñu de Fachaes del Uviéu Antiguu

by redacción asturnews

El conceyal d’Economía apurrió esti llunes el primer premiu y dos menciones especiales pa les propuestes presentaes nos establecimientos ‘Peineta’ y ‘-yos zapatilles del Fontán’.

El conceyal d’Economía y Empléu, Rubén Rosón, apurrió esta mañana los premios del I Concursu de Decoración y Diseñu de Fachaes del Uviéu Antiguu. La iniciativa, impulsada pola Asociación de Comerciantes del Uviéu Antiguu (ACOA) y patrocinada pol Conceyu d’Uviéu, cuntó cola collaboración  de la Escuela Cimera d’Arte d’Uviéu (EAO) y el Colexu Oficial de Diseñadores d’Interiores del Principáu (CODIDAS),  coles mires d’anovar les fachaes y l’imaxe del Uviéu Antiguu según dinamizar el comerciu nel cascu antiguu.

El primer premiu, compuestu por un llote de productos de los comerciantes participantes, valoráu en mil euros y una inscripción añal al CODIDAS, reconoz el trabayu presentáu por Marta Argüelles y Laura  Iglesias. Amás, realizóse dos mentes especiales ente los 16 participantes, a los que se premió cola colegiación y un añu gratis nel Colexu Oficial de Diseñadores d’Interiores del Principáu d’Asturies. El primeru d’estes reconocencies especiales recayó na propuesta que realizaron na Peineta’, Patricia Sanjuán, Carmen Terán y Alba Vila. La segunda mención concedióse a ‘-yos zapatilles del Fontán’ con una obra d’Álvaro García. Por cuenta de la gran calidá de los trabayos presentaos, el restu d’equipos participantes recibieron un diploma, la colexación gratuita y dos trimestres gratis nel CODIDAS.

Xuntu al conceyal d’Economía, participaron na entrega de premios la vicepresidenta de ACOA, Toñi Rodríguez, el director de la EAO, José Antonio Casanueva, el profesor d’Hestoria del Arte na Escuela de Arte Uviéu, Santiago Martínez, y dellos responsables de CODIDAS, ente ellos, el so decanu, Ángel Terán y la vicedecana, Lluz Huerga.

Tamién te podria gustar